enVisual: Versterk je merk

enVisual:
Versterk je merk

enVisual: Versterk je merk

 De websites van Forta4u en Tyruz blijven in beweging. Mede dankzij de inbreng van enVisual. ,,Verandering is ontzettend belangrijk om je merk te versterken´´, stipt eigenaar Roel De Kleermaeker van enVisual aan. ,,Het is een kwestie van vooruit kijken om te blijven groeien.´´

Forta4u en enVisual sloegen in maart 2020 de handen in elkaar. Naast de website van Forta4u verzorgt enVisual ook de website van zusteronderneming Tyruz en stichting Ukuzingca van eigenaresse Giselle Vluggen. Giselle is zeer te spreken over de samenwerking. ,,enVisual heeft een frisse kijk op content en exposure, hetgeen ons bedrijf nodig heeft. Ik kan deze onderneming het beste omschrijven als een creatieve club van gedreven mensen die de lijnen met hun klant kort houden. Onze samenwerking ervaar ik als zeer prettig. Ieder zijn vak, en daarbij vult enVisual onze bedrijven perfect aan, met het professionaliseren van onze websites en de daarbij horende marketing binnen de digitale wereld´´, aldus Giselle.

Eigenaar Roel de Kleermaeker constateert dat de professionaliseringsslag van de websites zijn vruchten afwerpt. ,,Na twee maanden constateerden we dat de bezoekcijfers van de Forta4u-website flink omhoog schoten. Een mooie ontwikkeling, maar dan is het tijd voor de volgende stappen. Twee vragen zijn belangrijk: ´Hoe houd je dit vast?´, maar vooral ´Op welke manier kun je verder groeien?´. Daar moet je aan werken, door steeds weer verandering aan te brengen.  Het is bijvoorbeeld ontzettend belangrijk dat websites voor een zoekmachine als Google in beweging blijven.´´

De basis om de juiste veranderingen te genereren is een goede wisselwerking tussen enVisual en de klant. ,,De klant moet in eerste instantie voor input zorgen. Wij houden de klant op de hoogte houden van nieuwe features en andere ontwikkelingen. Een voorbeeld: drie jaar geleden werden websites niet met regelmaat bekeken vanaf de mobiele telefoon. Daar is verandering in gekomen en hier spelen we op in. Een ander voorbeeld is het menu dat tegenwoordig onderin het scherm te vinden is. Waarom? Simpelweg duimvriendelijker. Kleine veranderingen met een grote impact. We denken mee met de klant en voorzien ze van advies. Daarin geven we altijd mee: denk van buiten naar binnen. Verplaats je in de doelgroep die je wilt bereiken. Uiteindelijk bepaalt de klant zelf wat deze er mee doet.´´ 

Roel geeft aan dat die klant het enige bestaansrecht is van enVisual. ,,Je moet altijd klaarstaan voor de klant. Een negen-tot-vijf-mentaliteit is uit den boze. Wij willen zo snel mogelijk het probleem oplossen. Dan kun je de snelheid waar wij als bedrijf voor staan ook garanderen. U vraagt, wij draaien.´´ 

enVisual onderscheidt zich door veel meer te doen dan alleen websites bouwen. ,,We zijn een fullservice reclamebureau , zowel offline als online. enVisual is gespecialiseerd in webdesign, narrowcasting, vormgeving, drukwerk en belettering. Doordat wij onze klanten in alles op reclamegebied faciliteren zorgen we ervoor dat bedrijven hun merk groter en sterker kunnen maken.´´ 

 

Stuur een bericht

Laat onderstaand een bericht achter en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met jou op.

Vestiging

6 + 8 =