Regio Venlo

Medewerker Backoffice

max. 24 uur per week, verdeeld over 3 dagen

Ben jij onze nieuwe Medewerker Backoffice?

Wij hebben één gouden regel: opgeven is geen optie! Al 14 jaar zijn wij koploper in het bieden en behouden van kansen voor onze doelgroep. Als Medewerker Backoffice speel jij een cruciale rol in het soepel laten verlopen van onze processen. Van het inschrijven van kandidaten tot het verwerken van contracten en verlof – jij zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt! Je komt te werken op onze vestiging in Venlo.

Dit ga je doen:

Geen dag is hetzelfde in deze dynamische backofficefunctie! Jij bent dé schakel tussen kandidaten, opdrachtgevers en jobcoaches en zorgt ervoor dat alle administratieve processen vlekkeloos verlopen. Dankzij jouw oog voor detail en gestructureerde aanpak blijft alles up-to-date en overzichtelijk. Jouw werk maakt écht impact, want door jouw inzet kunnen onze kandidaten zorgeloos aan de slag! Dit ga je samen met je collega medewerker backoffice doen.

  • Jij bent het aanspreekpunt voor kandidaten, opdrachtgevers en jobcoaches. Of het nu gaat om een telefoontje, een e-mail of een vraag over een contract, jij staat klaar met de juiste informatie.
  • Je regelt de inschrijvingen van nieuwe medewerkers en opdrachtgevers, verwerkt wijzigingen en houdt alle administratie zorgvuldig bij.
  • Contractbeheer? Dat is jouw terrein! Je bewaakt proefplaatsingen, regelt verlengingen en zorgt ervoor dat alles tijdig en correct verwerkt wordt.
  • Je bent de spil in de verlof- en verzuimadministratie: je houdt alles bij, verwerkt de gegevens en informeert alle betrokken partijen.
  • Ook financieel weet je je weg te vinden: je controleert gewerkte uren, verwerkt verloningen en schakelt bij vragen over facturen.
  • Je denkt actief mee over verbeteringen in onze processen, zodat we nóg efficiënter kunnen werken.

Kortom, jij zorgt ervoor dat alles achter de schermen perfect geregeld is, zodat onze kandidaten en opdrachtgevers zonder zorgen vooruit kunnen!

Dit ben jij!

  • Je hebt minimaal een MBO+ werk- en denkniveau in een administratieve richting.
  • Je bent nauwkeurig en goed in plannen en organiseren.
  • Je hebt een groot sociaal hart, maar durft duidelijke grenzen te stellen en doelgericht te handelen.
  • Je wordt niet uit balans door onverwachte situaties; je schakelt snel en behoudt het overzicht, met focus op de juiste prioriteiten.
  • Je hebt ervaring met administratieve systemen (bij voorkeur e-UUR en Carerix) of bent bereid om dit te leren.

Wat wij bieden jou?

  • Een contract voor max. 24 uur per week, verdeeld over 3 dagen. De dagen zijn in goed overleg bespreekbaar.
  • Kickstart je carrière met een uitgebreid onboardingprogramma van zes maanden waarin je je meteen thuis voelt in ons team.
  • Een salaris dat past bij jouw ervaring, tussen de €2.500,- en €3.100,- bruto per maand (op basis van 40 uur). Plus doorgroeimogelijkheden voor de toekomst!
  • Altijd goed uitgerust met een laptop en telefoon van de zaak, zodat je overal kunt werken.
  • Zekerheid voor later – we bieden een goed pensioen.
  • Samen vieren we onze successen – teamactiviteiten en gezellige momenten staan vaak op de planning en zorgen voor een boost van energie en verbinding.
  • Blijf jezelf ontwikkelen met een opleidingsbudget tot €800 per jaar (op basis van fulltime).

Wordt deel van een hecht en energiek team, waar collegialiteit en groei centraal staan en je volop kansen krijgt om jezelf verder te ontwikkelen als professional!Ben jij die nieuwe collega die we zoeken? Stuur je CV en motivatie naar ralf@forta4u.nl t.a.v. Ralf Bouten.

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.